sila tekan,

TENGOK-TENGOK

Saturday, June 11, 2011

life must go on

agak lame gak xupdate blog ni disebabkn aku telah dicampakkn ke uitm segamat..
ade la dlm sebuln kot aku da kt segamat...
honestly aku ase life kt uitm segamat sngt2 berbeza ngan life kt sbpi rawang..kite kene hadapi hidup ni,,perjuangan kite masih jauh....and sekali ag aku jujur la,1st impression aku kt uitm sgmat is tmpt ape aku nk blajar ni???hutan???dikelilingi oleh hutan..m after da smngu kt situ,baru aku dpt ase yg tmpt uh mmg nice n it comfortable 4 student nk blajar...sbb tempat kt situ mmg segar amat...segamat is stand for segar amat..it true la wei...mmg kt situ bile pg sngt2 segar...hahaha..i very like it..bt yg xlike nye kt bndr segamat uh xde entertainment yg mnyeronokkn..bt sokay la..lau xde tmpt2 cam uh,baru la bley blajr...lau ade t aku akan hanyut dengan kelekaan...hahahaha

sixten 0610????aku akn rindu kt korg sume...smoge berjaya sahabat2 semue..
aku da dpt kwan baru kt uitm segamat ni..n sume otak2 mereka same cam aku..sengal sumenye..mereka2 ni xde la skema sngt...sume lbey kurang aku..hahahaha

ni kt bwah ni gmbar kwn2 baru aku..kwan sekelas..laki ade 5kerat je...hahahaha..pompan ade 27 kot lau xsilap aku la..




ni la kwn2 baru aku..hahahaha....




gmbar kwn pompan xde la..maap yee...hihihihi

azam aku kt uitm segamat ni is aku nk struggle btol2..even aku xde basic acc,aku hope sngt2 kwn aku bley ajar aku....
ala mcm moto kelas kite..
"one class,one sound"
hahahahaha...ni aku ngan mmber2 aku yg letak moto ni...hahahahah

3tahon aku akn bertape d segamat ni..mmg satu jngke yg agk lame...
sjujur jujur nye aku sangat2 rindu kt awek aku..
sdeyh  sbb xdpt satu U ngan dye..even kami jaoh,awek aku tetap di hati..

AUNI IZZATI AZHAR,
MUHAMMAD AFIF sangat2 rindu kt awk...awak jage diri k kt uia uh..i tau u da besar n boley jage diri..
n i akan jage diri i gak leklok...hope sngat2 kepercayaan u n kasih sayang u kt i akan kekal smpy bile2..i pon akan sentiasa mempercayai u n sangat2 sayang kt u...

mybaby AUNI IZZATI



miss u n love u so much baby <3


ok xtau da nk cter ape..sory terjiwang plak...tp ni la hakikatnye...aku kt uitm segamat uh sangat2 merindui awek aku yg kt uia nilai ni...hmm,yayang t len kali kite balik same2 ag ye..t i tnggu u kt bts..hahaha..
kehidupan masih panjang n perjuangan harus diteruskan..study!study!study!....i akan struggle ntok myfuture sayang..u pon struggle gak k...kite msti berjaya same2..hihihihi..

   afif sayang auni   

ok..time to out...nk kene bersiap n nk berangkat balik segamat...
AUNI IZZATI AZHAR MUHAMMAD AFIF AHMAD BIHAR SAYANG KT AWAK SANGAT2..




p/s : auni lau bace jgn marah k..i hope u smile..hihihihi.. i love u

3 comments: