sila tekan,

TENGOK-TENGOK

Friday, March 25, 2011

korg pikir la sndri tajuk ape yg sesuai nk letak kt citer aku ni

aku xtau nk citer ape mlm ni..
sbb xngntok,so aku nga bosan..
bile bosan rase nk update blog..
bile nk update blog,haaa..ni la hasilnye....
update blog mlm2...

nk citer pasal ape dulu ek???
okok..aku nk citer pasal sorg akak ni..
aku xkenal pon akk ni..
akk ni pon xkenal aku..
tp cmne aku ley knal ngan akk uh??
eh silap..bukan aku kenal akk uh..
akk uh kenal aku..hahaahahaha
tp cmne kteorg bley berkenalan???
hmm..sbb nye ade org la yg kenal kn..
ape la...hahahahahha
ok..thanx kt akk uh sbb bgtau aku tntng civil engin..
bnyk bnde aku da tau pasal civil engin dr akk ni..
so thanx la ye kak..hahahaha
len kali kite sembang ag...lau ade mase la..hahaha

dah2..xnk citer passal akk ni lame2..
t dye bangge bangga plak..ahhahahaaha
da yee kak..jgn nk bangga sngat...hahahaha
^-^

ok..citer pasal len plak...
aku nga pening..
engineering or bisnes study???
waa...pening2....
mak nk ank dye yg sorg ni jd engineer..
tp ayah nk ank dye yg sorg ni jd bisnes man...
waaa...pening2..
tp masalahnye skung aku nk jd ape???
arggghhhhh!!!!!
senang citer aku jadi pelakon je la...
t aku bley jd semue...hahaha
ala yg mcm citer p.ramlee uh...
citer ape ek...
ibu mertuaku kot...
hahahahaa

"makcik nk saye jd ape?majistret,lawyer,doctor?semue saye boley jd..."

hahahah...so bile da jd pelakon,ade pluang la aku nk jd semue..hahahha
xyah pning2...

sengal nye MUHAMMAD AFIF...
ko gile ke nk jd pelakon????
hahahhaa...
xde la...gurau gurauan je...
hahahahaha...xdenye aku nk jd pelakon...
aku ni da la pemalu...xsuke jd org famous amous ni...hahaha
famous amous?cam name biskut je...hahahhaa
eh jap!!!
btol ke aku eja famous amous uh??
ahh,,pedulikan saje la...hehehehe

dah2..citer len plak..
citer ape ek??
ok stop tulis..bola da nk start..
belanda nk main da uh..
belanda lwn ape ek???
ntah lupe..
acc belanda not my team...
england la team aku..terbaik wokk...
hahahahhaa..
england lwn sok mlm...aku nk tgk..
xnk terlepas...hahahhahaha
ehh jap2...malaysia team fevret aku gak...
maklom la..ank kelahiran MALAYSIA..
tanah tumpahnye darahku...hehheehe
aku bangge ngan safee sali,safiq rahim,apek,muslim ahmad n etc la...
susah la nk sebut sume...hahahhahaha
aku teringin nk men ntok team malaysia...
bt rase cm xlayak je..
opppss!!
bukan cm xlayak..bt,mmg xlayak...hahhaha
sedar2 la MUHAMMAD AFIF woi....
ligamen ko uh da koyak...
bawak2 la berehat..
hahahahaha....

bye2...penat da...nk tgk bola la..
satu ag pesanan...
khas ntok akk yg aku maksodkn kt ats uh..

p/s: jgn belasah awek saye....hahahhahhaha


A <3 A

2 comments:

  1. hahahahahaha... mekasih yer sbb ade jugak selit pasal akk kat entry nie... teruje... ^_^

    *belasah tetap belasah.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. bgos la akk ni..
    saye ckap jgn bangge,n akk xbangge..
    bagos2..
    tp yg x bagosnye,dye ase teruje plak..
    hahaha

    ReplyDelete