sila tekan,

TENGOK-TENGOK

Monday, February 7, 2011

warna hidup ku

idop ni mmg pnoh dgn warna warni...arini idop aku ade epy ade membara n ade skit sdey..

aku nk cter psal yg membare dulu..
aty ni mmg da pnas tol
mmg xtau la nk ckp ape...
arini mmg aty aku terbakar tol..dah la mlm td fevret team aku bwat hal..
bley plak klh ngan liverpool..
aku xsalahkn player chelsea..tp aku salahkn refree bangang uh..
bodoh punya refree...
skit aty tol..seb bek la mlm td ade org tmankn aku tgk bola..xde la skit aty sngt..
nk carut lbey2 pown xley,,t dye marah..
geramnye aku..seb bek kple aku xbulat cmni
hahaha..thanx awak tmankan sy tgk bola..

kali ni telinga aku yg pnas plak..bukan aty..
hahaha..td mak blek je mk mara2..sbb ape???
sbb aku xmsak nasi n lupe nk sdai kain..
ooppss!!bukan lupe..tp saje buat2 lupe..hahaha
las2 aku kne sidai gak..
maklum la,penganggur mcm aku ni da xde bnde nk bwat..
so,jd la maid kt umah sndri..
nk kje cm mlas plak..sbb nk stle an lsen dlu..

ag satu cume nk ckap tlinge aku pown pnas ag arini..
dr mlm td pnas..
sbb hp aku yg aku ltak kt telinga ni da pnas..
tp yg ni aku epy..hahaha
kucing ni epy je..hahaha

nk cter sal aty gumbira la plak...
hahaha...
idop yg aku lalui arini mmg best..
pnoh dgn kegumbiraan...
ade si dye yg slalu tmn aku...
dpt ckap/bork2 ngan dye lame2..
sronok nye arini...

sdey???
aku sdey ke arini??ntah la..ad gak kot sdeyh..
mlm td tbe2 je air mate ley kluar..
sal boley kuar???
aku pown xtau la..empangan pecah kot..
sdeyhnye baby ni..
konkrit empangan xcukup kuat ntok than air tuh..hahaha


idop ni pnoh dgn warna warni..
kte yg perlu mencorakkan idop ni dgn warna yg kite suke..
jaganlah kite mencorakkan diri kite dgn warna yg tidak sepatutnye..

pesanan untuk anda semua,,
hargailah dan sayangi lah diri anda..
jika bukan kite yg menghargai diri sdiri,
siape ag yg akan menghargai diri anda..
same2 la kite renung2 kan dan pikir2 kn la yee...

No comments:

Post a Comment