sila tekan,

TENGOK-TENGOK

Sunday, February 20, 2011

Oh Belog,

Hmm.. sungguh kasihan belog ini.. sudah lama aku tak hupdate diakan...? Sorryla, bukan saje-saje taknak update, tapi kan berukband tu bapakku takbayarlagi.. Takpelah.. nanti dia dahbayar aku hupdate berkoyan-koyan..Jangan risau dan jangan rindu!Kekeke..Sekarang ni aku duduk rumah tak buat apapun.. tapi.. 24/2 ni aku da nak test JPJ.. so korang semua doakan lah aku eaaa... doakan.. jangan lupa.. kita sesama warga Malaysia ni kena la support each other tahu..

So hari2 la jugak aku keluar.. pegi kelas drive.. kelas yang berbaki tu kena la pegi.. kalau tak rugi la bapak aku bayar memahal kat uncle shota tu..bhahahaha.. uncle shota uh cakap aku da okay dah..tapi bukit dengan pengawalan stereng tu nak kena improve lagi la.. Hidup membosankan betul bila nak tunggu result ni.. dengar kata keluar akhir bulan dua, ada pulak kata bulan tiga, pening aku. Lantak ar kuar bulan bape pun.. asalkan result okay.. hehehe.. mari doa sesama kita .. 

okay lah.. aku nak bla dah.. taktau nak merapu apa.. nanti ada masa aku curi-curi update lagi...byee...


yangpalingbenar,
penulis.

No comments:

Post a Comment