sila tekan,

TENGOK-TENGOK

Sunday, January 30, 2011

hari yg bese2 saje..

arini aku xtau nk wtpe...bgon pown kol 11pg..
lambat juge aku bgon arini...
slalunye kt skul awal gle aku bgon..hahaha..
lpas da jd PENGANGGUR sementara ni aku ase idop aku da terbalik..
siang orang normal menjadi malam aku dan malam org normal menjadi siang aku..hahaha
aku bukan xnk tido mlm snanye..aku jd jaga kt umah aku ni,,
aku nk jage KESELAMATAN dan KEAMANAN setiap ahli keluara aku yg tgh sedap diulit mimpi..
hahaha...keje jd jaga yg xdibayar gaji..ngee
pkol 4.30 ptg aku grak dr meru ntok balik banting..setelah sehari bermalam di umah nenek TERCINTA,aku pulang juga ke umah..hahaha..bru 2hari tinggalkan umah,tp da rndu da..hahaha
ibarat org kate la RUMAH MANIS RUMAH *pandai2 la korg translate dlm bi..
smpy banting je tros singgah kedai mamak..lapa plak,,pekene air holick ngan roti milo..hahaha
mlm pulak aku g mcd..tman abg aku jumpe mmber dye..mkn ag..knyang gle
hahaha..boley gmok aku..ptot la dye uh suke pngil aku gmok..hahaha
balik dr mcd je aku tros on9..bukak fb n tros update blog ni..hahaha..
maklumla..aku msih bru kt blog ni..so aty ni terusik plak nk post sumtink..hahaha
bla dlu la ek..ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment